Kvízy Golfová pravidla - střední obtížnost

Golfová pravidla - střední obtížnost


Jestliže nosič zvedne hráčův míč v poli bez hráčova pověření, bude hráč potrestán všeobecným trestem?
Ano
Ne
Je pravda, že se hráč nesmí v bankru, ve kterém leží jeho míč, dotknout rukou ani holí volných přírodních předmětů?
Ano
Ne
Je pravda, že hráč, pokud jeho míč leží stále v bankru, může z frustrace nebo hněvu beztrestně udeřit holí do písku?
Ano
Ne
Může být důvodem překážení i to, že míč je dostatečně blízko, aby hráče rozptyloval při provádění úderu?
Ano
Ne
Může hráč během kola zkoušet povrch libovolného cvičného greenu?
Ano
Ne
Může hráč opravit svou chybu, pokud spustil míč na nesprávném místě, ale ještě ho neodehrál?
Ano
Ne
Pravda, nebo lež? Když se hráč rozhodne v rámci čerpání úlevy od trestné oblasti spustit míč bankru, pak se tento míč musí v bankru i zastavit a nesmí se z něj vykutálet, i když oblast úlevy zasahuje i mimo bankr.
Pravda
Lež
Pravda nebo lež? Hráč, když čerpá úlevu od trestné oblasti, nesmí spustit míč do jiné trestné oblasti.
Pravda
Lež
Musí hráč při spuštění míče v oblasti úlevy stát uvnitř této oblasti?
Ano
Ne
Překáží nesprávný green i v případě, pokud míč leží mimo a hráč by na nesprávném greenu jen stál?
Ano
Ne

Přihlášení Golf News


OMEZENÝ POČET ZA SUPER CENY
Kč,-

...